Milyen a jó marketing? A tanácsadás fő kérdései

A jó marketing pozitív hatással van az üzleti eredményekre, mert ösztönzi az embereket arra, hogy az adott cég forgalmát növeljék. Ehhez viszont szükség van a célközönség felmérésére, elemezni kell a konkurenciát, valamint a kreatív tartalom is jelentős. Boóc Péter marketing szakértő szerint „csakis úgy lehet teljes a céged online marketing és SEO stratégiája, ha ez a három elem rendben van”.
Érdemes szakértőhöz fordulni, aki megfelelő online marketing tapasztalattal rendelkezik, mert csak szakszerű segítséggel érhetünk el sikereket. A marketingtanacsadas.hu weboldalon ismerhető meg Boóc Péter marketing szakértő, aki már több mint 10 éve dolgozik a szakmában. Teljes marketingtervezést és kivitelezést kínál B2C és B2B cégeknek, a tanácsadás mellett.
SEO szakértőként többféle szolgáltatást nyújt, mint például a linképítést, online PR cikkek írását és elhelyezését, weboldal fejlesztést, tartalommarketinget. Igény szerint, egyedi marketingterv készítését és kivitelezését is vállalja a szakember. Ha nem vagy megelégedve a céged jelenlegi eredményeivel, fordulj ehhez a szakértőhöz!
Miben tud segíteni?
Nagyon fontos marketingterületeken képes támogatást nyújtani az ügyfeleinek a szakértő. Ezek közé sorolandó a Google hirdetések és keresőoptimalizálás tanácsadás, promóciók és termékárazások megtervezése, céges online kommunikáció és PR menedzselés, kreatív közösségi média kampányok kivitelezése, komplex marketingstratégiák kialakítása, szövegírás (termékleírások, blog szövegek, tartalommarketing).
Minden esetben, a közös munka megkezdése előtt, egy részletes kérdőívet küld a szakember az ügyfélnek, ami lefedi azokat az alapinformációkat, amikre szüksége lesz ahhoz, hogy átlássa a cég eddigi marketing és SEO próbálkozásait. Ebből tudni fogja, hogy min érdemes változtatni, a jobb eredmények elérése érdekében.
Sok előnye van annak, ha egy cég külsős online marketing szakemberhez fordul. A specialista tudja, hogy milyen módszereket szükséges alkalmaznia azért, hogy egy vállalkozás SEO-ja technikai, tartalmi és külső linképítési szempontból megfeleljen az aktuális keresőoptimalizálási követelményeknek.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
Amikor marketing szakértőt keresünk, akkor nyilván felvetődik a kérdés is, hogy mennyit kell majd fizetnünk a munkájáért? A fizetendő végösszeg alakulása attól függ, hogy milyen típusú szolgáltatásra van szükséged.
Minden vállalkozásnak másra van szüksége, ezért a legtöbb esetben személyre szabott árajánlatokkal dolgoznak a SEO szakemberek. Vannak olyan szolgáltatások, amiket fix, egyszeri áron kínálnak. Ugyanakkor tudni kell, hogy a SEO egy hosszú távú online marketing módszer, ezért az árajánlatnál számíthatunk havi keresőoptimalizálási díjakra is.
Ahhoz, hogy megtudd pontosan, mennyibe kerül a szolgáltatás, célszerű felvenned a kapcsolatot az említett weboldalon keresztül. Ki kell töltened a portálon megtalálható ajánlatkérést és elküldened azt a szakértőnek. A + 36 30 511 50 26-os telefonszámon is hívhatod a specialistát, de e-mailben is keresheted.